Strategie door dizadesign

Home  >>  Strategie  >>  Strategie door dizadesign

Strategie door dizadesign

Eer we de stap online zetten moeten we een duidelijke strategie ontwikkelen die de grondslag vormt voor een goede online uitstraling. Door met behulp van Dizadesign een internetstrategie te bepalen, maak je direct een goede start en bespaar je een hoop kosten achteraf!

 

De internetstrategie van Dizadesign bestaat uit:

 

A) Interne Analyse

De basis van elke succesvolle website is een online strategie. Deze begint met het vaststellen van de activiteiten van uw bedrijf. Hierin gaan we het bedrijfsprofiel en de visie en missie van het bedrijf vastleggen, maar ook de online doelstellingen zijn en welk budget er beschikbaar is om deze doelstellingen te halen.

B) Concurrentenanalyse

We willen percies weten waar onze doelgroep zich bevind. We willen niet dat deze personen bij een concurrent van uw bedrijf terechtkomen. ‘Wie zijn de belangrijkste concurrenten?’ en ‘Hoe zijn de concurrenten online vindbaar?’. Dit brengen we in kaart en zo zijn we de concurrent een stap voor. Hier gaan we ook kijken wat de belangrijke key-words zijn om jouw bedrijf verder te gaan positioneren.

C) Website Analyse

We beoordelen de huidige website, als die bestaat, op verschillende factoren. Structuur, vindbaarheid, bezoeken, … Een volledige analyse geeft ons een beeld van de huidige prestaties en activiteiten.

D) Strategische Aanpak

Op het einde van de rit bepalen we de strategische aanpak, hoe gaan we die doelstellingen bereiken… Wat gaan we inzetten om tot een goed resultaat te komen. Deze vragen gaan we samen met U beantwoorden.

Interesse in deze aanpak?